Фірма-прокладка Вейп-Естейр і далі буде займатися евакуацією машин у Києві за потрійним тарифом. Таку інформацію передає bihus.info.
Конкурс на нового перевізника для евакуації тимчасово вилучених правоохоронцями Києва машин не відбувся. На нього не з'явився жоден учасник, швидше за все через те, що про його проведення складно було здогадатися.
Раніше з Вейп Естейр було складено тимчасову угоду - всього строком на 2 місяці, але вона продовжує дію вже протягом півроку, повідомляють кореспонденти.
22 серпня планувався конкурсний відбір серед компаній, які претендують на те, щоб працювати з МВС з питань примусової евакуації столичного транспорту. Як правило, причиною евакуації стає порушення ПДР, приміром, паркування, або ДТП.
За проведення примусової евакуації несе відповідальність держпідприємство МВС Інформ-Ресурси. Столичного перевізника на конкурсі належало обрати київській філії ДП. Але це вже четвертий в 2018 році конкурс, якому не судилося відбутися.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Як повідомляється, в ході підготовки до конкурсів ДП МВС Інформ-Ресурси не реагує на електронні системи публічних закупівель. Оголошення було розміщено у виданні Голос України, але щоб виявити його, варто не тільки знати, в якому саме номері воно знаходиться, але і ще зауважити маленьке повідомлення у числі інших на одній зі смуг.
На даний момент партнером ДП Інформ-Ресурси в столиці є ТОВ Вейп Естейр, обране в лютому 2018 року поза конкурсом, за тимчасовим договором. Так що компанія залишила за собою монополію в Києві. Дана компанія бере за повернення одного примусово евакуйованого авто 1560 грн, що в три рази вище розцінок на ринку. Причиною може служити те, що компанія обрана партнером ДП МВС без конкуренції і не має своїх евакуаторів, а наймає для цієї мети інші компанії-перевізники.
Як стало відомо, перекладачі отримують менше половини суми з кожного рахунку. Інші гроші дістаються посереднику Вейп Естейр і вирушають далі на кілька фірм Маріуполя, деякі з яких мають з нею прямий зв'язок, наголошується в розслідуванні.
Раніше стало відомо, скільки і на яку суму приїхало імпортних автомобілів до України.
Також Знай.UA писав про те, яких тарифів на електроенергію чекати до кінця року.
Крім цього, Знай.UA стало відомо, чому оператори підвищили ціни на мобільний зв'язок.