На відміну від співробітників супермаркетів, продавці столичних ринків не надто переймаються естетикою і відповідністю інформації на етикетках – їх за це ніхто не штрафує, та й взагалі – покупці і так бачать, що беруть. Інколи таке недбальство призводить до кумедних ситуацій.


Нещодавно яскравий приклад опублікували на каналі "ХК" у Telegram. На фото – звичайний на перший погляд ящик із лимонами, але якщо придивитися уважніше до напису зверху, можна просто покотитися від сміху. Трішки переплутаних літер, і "лимон" вже пишеться, як чоловічий статевий орган:

"Ось до чого призводить неуважність базарних маркетологів. Новий сорт: лимон-пі*юн, з ним і чай смачніше виходить. На ринку біля ж / д Дарниця", - йдеться в коментарі до знімку.


Дивіться: маркетингові хитрощі у торговельних центрах та супермаркетах

Популярні новини зараз

Мобілізаційний вік хочуть знизити: ТЦК готує нові списки молоді - ким зацікавляться

Батьки скаржаться на дистанційку: уроки масово відміняють

Нова система освіти: 12-річне навчання та обов'язкові предмети

Пенсіонерам заборонили отримувати зарплату та пенсію одночасно: перевірте, чи це не торкнеться вас

Показати ще


Нагадаємо, київський супермаркет продає зіпсований товар під виглядом елітної продукції.
Як повідомляв Знай.ua, покупці столичного супермаркету "АТБ" показали, чим відрізняється реальність від реклами.
Також Знай.ua писав, у мережі магазинів з продажу сендвічів Pret a Manger підтвердили смерть другого покупця.