Мобільний додаток для скарг киян "КМДА 1 551" нещодавно зник з офіційного магазину Google Play.
Як зазначив медіа-юрист Клим Братковський, ця програма дозволяла скаржитися на проблеми в ЖКГ, сфері транспорту або благоустрою Києва. Виявилося, що видалили його через брак грошей у КМДА на технічну підтримку.
У КП "ГІОЦ" на запит Братковського відповіли, що додаток можуть повернути, якщо КМДА виділить на нього кошти в 2019 році.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Як відомо, три роки тому міська влада працювала над удосконаленням роботи "гарячих ліній", аби кияни мали канали оперативного та доступного зв’язку з владою.
Серед іншого йшлося про розширення можливостей для онлайн-роботи з Контактним центром міста Києва (15-51) та "гарячою лінією" з питань ЖКГ (15-57).
Понад 380 тисяч киян звернулися до Контактного центру міста Києва за телефоном: 15-51, ще понад 700 тис. дзвінків прийняли диспетчери спеціалізованої "гарячої лінії" з питань ЖКГ: 15-57.
За даними Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", киян найбільше турбували такі сфери життя міста як транспорт, дорожнє і житлове господарство, соціальне забезпечення та МАФи.
"Зовсім скоро запрацює нова послуга – особистий кабінет споживача послуг ЖКГ у сервісі 15-57 для того, щоб написати скаргу або пропозицію в режимі онлайн було не менш зручно, ніж просто зателефонувати в диспетчерську", – зауважували у КМДА.
Дивіться: у столиці скарги киян на комунальників дивним чином потрапили у медзаклади
Нагадаємо, Google оголосив війну інтернет-піратам. Як повідомляв "Знай.ua", Apple зробила нове обмеження для MacBook. Також "Знай.ua" писав, Tesla знайшла заміну Маску.