Завершився один із відповідальних етапів початку будівництва гілки метро для столичного району Виноградар, а саме - конкурс на будівництво.

Про це повідомляють ЗМІ з посиланням на систему публічних закупівель Prozorro.

Вищевказана гілка метро буде сполучати станцію "Сирець" та житловий масив Виноградар.

"У системі публічних закупівель Prozorro завершено аукціон на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції "Сирець" до станції "Проспект Правди" з двома станціями ("Мостицька" та "Проспект Правди") та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар" (І черга будівництва)", — зазначено в повідомленні метрополітену.

Популярні новини зараз

Доведеться заплатити сотні тисяч: в Україні виставляють величезні штрафи за газ

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Показати ще

Найнижчу ціну на аукціоні запропонувало публічне акціонерне товариство "Київметробуд" — 5,981 млрд грн, що на 12,214 млн гривень менше за очікувану вартість.

Метро

Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко привітав колектив Київського метрополітену з Днем метро та вручив кращим фахівцям подяки міського голови за сумлінне виконання професійних обов’язків.

Віталій Кличко

"Перед нами стоїть серйозне завдання – прокласти лінії метро на Виноградар і Троєщину. Аби зробити життя сотень тисяч киян комфортнішим”, - додав він.

Мер нагадав, що наразі відбувається тендер на будівництво метро на Виноградар.

Як писав раніше Знай.ua, обіцяне та довгоочікуване містянами метро у столичному районі Троєщини таки збудують.

Про це повідомляють ЗМІ із посиланням на заступника голови КМДА Дмитра Давтяна.

Чиновник розповів, що китайська компанія підтвердила будівництво четвертої гілки метро, яка з'єднає Троєщину з іншими районами столиці. Офіційний лист від China Railway International Group з техніко-економічним обґрунтуванням було отримано столичними чиновниками.

Також Знай.ua писав про те, що презентація частини обіцяної Великої Окружної траси на Оболоні із новою транспортною розв'язкою мала б відбутися вже на початку 2019 року.