Відсутність достатньої кількості паркомісць, тривалі інтервали у русі громадського транспорту, застарілі вагони у трамваях та метро – це лише незначна частина питань, що нині турбують киян. На постійній комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами, що відбулося 9 листопада, обговорювалася нова стратегія розвитку транспортної інфраструктури столиці на 2019 – 2023 роки. Знай.ua дізнався подробиць запропонованих покращень та шляхів їх реалізації.

Розвиток велопростору та оптимізація комунального транспорту

Першим питанням в порядку денному засідання комісії стало одне з найголовніших питань – розгляд листа Департаменту транспортної інфраструктури щодо затвердження "Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури м. Києва на 2019 – 2023 роки".

"На сьогодні транспортна система Києва не задовольняє цілком потреби населення. Дана програма направлена, в першу чергу, на розвиток пішохідного простору, велосипедного руху, облаштування простору для людей з особливими можливостями, а не виходячи з потреб моторизованого транспорту, як це було до цього. Бюджет даної програми становить 1, 8 млрд, що значно перевищує попередні показники", – розповідає директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.

Популярні новини зараз

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Також в переліку найважливіших питань: розвиток паркувального простору, удосконалення системи громадського транспорту, боротьба із забрудненням повітря у наслідок загазованості.

Відмінною рисою стратегії є наявність індикаторів результативності для кожної установи, що має відношення до транспортної тематики.

"KPI-показники передбачатимуть певні критерії, які відокремлюватимуть головні цілі. Так, наприклад, для "Київавтодору" – це створення велосипедних смуг, для "Київпастрансу" – це орієнтир на кількість хвилин, яку киянин витрачає під час поїздки із дому на роботу", – говорить Сергій Симонов.

Згідно з документом, до 2023 року планується збільшення показників користування велотранспортом з існуючих сьогодні 2 % до 4, 2 % та поліпшення умов у комунальних різновидах громадського транспорту.

Де шляхи реалізації нової стратегії?

Втім, таким варіантом програми були задоволені не всі члени комісії. Дехто з депутатів Київради зазначив, що у презентованій програмі присутні лише цифри, але не зазначено жодних шляхів із досягання поставлених цілей.

"Що нам вдалося зробити за 4 роки існування існуючої програми модернізації транспортної інфраструктури? Жодної станції метро так і не побудовано, "Богдани" закуповувались із російськими двигунами, тим самим поповнюючи грошові запаси російського оборонпрому, вокзал на "Житомирській" та "Святошино", про який так довго говорили, так і не створено. Перелік незробленого можна ще довго продовжувати. Тому говорити – це добре, але нам потрібно не тільки прописувати стратегії, а й робити", – зауважує перший заступник голови комісії Прохор Антоненко.

Оскільки запропонований варіант є лише "оболонкою" стратегії, першим заступником голови комісії було рекомендовано до створення відповідного проекту рішення прописати конкретні дії щодо втілення її у життя.

На черзі – перевірка АКМУ

Незважаючи на існуючи недоліки з відсутності покрокових практичних дій на шляху до перерахованих покращень, документ вже пройшов значну частину кроків на шляху до затвердження.

"Наразі ми маємо вже позитивні експертизи від Департаменту економіки та Департаменту фінансів. На черзі – Антимонопольний комітет. Після того, як ми отримаємо схвалення від Антимонопольного комітету, залишиться останній крок – затвердження на пленарному засіданні Київради", – підкреслив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов

Аби презентована стратегія розвитку була впроваджена, строки її розгляду та затвердження досить короткі, оскільки розгляд міського бюджету на 2019 рік відбудеться вже у грудні.

Тож до 1 грудня документ має отримати схвальне рішення АКМУ та, можливо, доповнитися деякими корективами, із врахуванням зауважень, виниклих під час розгляду на засіданні комісії.

Щодо подальшої долі запропонованої програми розвитку транспортної інфраструктури читайте на порталі Знай.ua.

Раніше Знай.ua писав про те, що Кличко нарешті "умовив" китайців побудувати метро на Троєщину, але не усе так просто.

ТакожЗнай.ua писав про те, що у центрі Києва прогриміли потужні вибухи - люди у паніці, купа швидких та поліції заполонили вулиці.