Метро на Виноградарь заплановано побудувати за чотири роки.

Про це повідомляє 44.ua.

Київські чиновники підтримали проект, за яким зі столичного бюджету на роботи з будівництва нової станції метро виділять півмільярда гривень.

Документ набирає в чинності з 1 січня. Продовження "зеленої" гілки метрополітену поліпшить транспортне обслуговування мешканців масивів Виноградар, Селище Шевченка, Мостицький, Синеозерное, Білицький, Вітряні гори, Мінського масиву і частково Пріорка. Це вплине і на екологію.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Початок будівництво станції - в 2019 році, завершення роботи до кінця 2023 року. У наступному році хочуть виконати 28% робіт, а до 2020 року - 44%. До 2023 року станції "Мостицька" і "Проспект Правди" планують завершити.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що влада української столиці переходить до реалізації будівництва метрополітену на Виноградар. Про це розповів мер Києва Віталій Кличко. Дане заяви голова столиці зробив на відкритті засідання Київради. "Ми повертаємо згідно з рішенням Київради 1,1 млрд грн на будівництво метро на Виноградар. Тендер відбувся, договір вже підписаний. Ми фактично відроджуємо метро в столиці", - повідомив Віталій Кличко.

Як повідомляв портал "Знай.uа", "У системі публічних закупівель Prozorro завершено аукціон на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (ділянка від станції "Сирець" до станції "Проспект Правди" з двома станціями ("Мостицька" і "Проспект Правди") і ділянкою вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар" (і черга будівництва)" , зазначено в повідомленні метрополітену.
"Знай.uа" писав, що китайська компанія підтвердила будівництво четвертої гілки метро, яка з'єднає Троєщину з іншими районами столиці. Офіційний лист від China Railway International Group з техніко-економічним обґрунтуванням було отримано столичними чиновниками.