Вічною проблемою столиці залишається питання паркувальних майданчиків. Та, окрім катастрофічної їхньої нестачі у центральних районах Києва, існує ще один, не менш важливий, привід. У той час, як міська влада здає міські парковки в оренду за копійки, повз бюджету йдуть сотні мільйонів. Чим закінчився "раунд" боротьби за прозорий продаж майданчиків в Київраді, дізнавалися Знай.ua.
"Букет компаній" відомий рейдерськими захопленнями та ті тушками
Одним з найочікуваніших питань, затверджених у порядку денному, став проект рішення "Про вдосконалення системи організації паркувального простору в м.Києві". Головні зміни, передбачені у документі, – щоб кожен з міських майданчиків продавалися виключно через систему ProZorro.
"Зараз в місті діє просто парадоксальна система: майданчики видаються будь-кому, за будь-яку ціну та на будь-який строк. При цьому місто отримує мізерні суми, бо здаються вони за копійки. Ми маємо зробити так, щоб жоден чиновник не зміг передати парковки брату, другу чи свату. Потрібно раз і назавжди покінчити із сьогоднішньою паркомафією. І виведення процесу на систему ProZorro як раз дозволить це зробити", – зазначила під час обговорень депутат Київради Ольга Балицька.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Як виявилося, усі існуючи нині компанії, що орендують міські майданчики, об’єднує одразу кілька рис – і всі вони не є позитивними.
"Засновник ТОВ "Компанія "Київські соціально-інвестиційні технології" фігурував в конфлікті з рейдерським захопленням парковки, як представник "інтересів" тітушок та ТОВ "Трансшлях сервіс". Якщо порівняти імена засновників, бенефіціарів та керівників обох компаній, то легко побачити, що вони щільно пов’язані як одна з одною, так і ще з цілим букетом компаній - ТОВ "Транс-парк-сервіс", ТОВ "Київпарктранс", ТОВ "Сістем Кепітал Груп", ТОВ "Кепітал Інвест Менеджмент". Саме вони і є орендарями і створюють справжній кістяк", – підкреслює Ольга Балицька.
До того ж, як зазначила депутат Київради про доведений факт причетності цих компаній до низки кримінальних справ, яку восени відкрила Генеральна Прокуратура України за фактами можливих зловживань службовими особами КП "Київтранспарксервіс". А саме це комунальне підприємство наразі і є відповідальним за "роздачу" паркомайдачників.
Кличко обіцяв заробляти 360 млн, а по факту – менше 20 млн
Відповідний проект рішення підтримали й інші депутати, відзначивши, що наразі столиця втрачає сотні мільйонів на паркомайданчиках, зданих в оренду за копійки.
"Віталій Кличко особисто обіцяв вирішити це питання. Він навіть підписав відповідний "бізнес-кейс", згідно з яким місто мало б заробляти не менше 360 млн грн, значно підвищивши прибуток до бюджету. Натомість, сьогодні ми маємо показники у менш ніж 20 млн", – відзначив депутат Київради Андрій Осадчук.
Варто зазначити, що зараз є приклади, коли оренда міського майданчику в центрі міста на 40 паркомісць обходиться "господарю" всього у 5 тис грн на місяць. У той час, для звичайного користувача місячний абонемент нині коштує від 315 до 630 грн, залежно від зони паркування. Відповідно, "володар" 40-місної парковки в центрі Києва отримує мінімум 25 тис грн на місяць. А впродовж року тільки 1 паркомісце приносить від 3780 грн до 7560 грн – і то, це за умови придбання абонементу, не кажучи вже про погодинні звичайні тарифи.
В решті решт, даний проект рішення не набрав необхідної кількості голосів – "за" проголосували лише 58 депутатів. Проте, на цьому ініціатори "прозорих змін" зупинятися не збираються і продовжать активну боротьбу.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.
Раніше Знай.ua писав, що кияни масово повстали проти Кличка, на Хрещатику бунт: "Поверни вкрадені гроші!".
Також Знай.ua повідомляв, що у Києві підірвали авто Турчинова: з'явилися перші кадри.