Сто років тому набережна Подолу була досить стандартною - це був просто берег, який використовувався як порт. Про це розповів співзасновник «Агентів Змін» і школи «Урбанина» Максим Головко ведучій Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

«Була проблема в тому, що Поділ постійно затоплювало і було потрібно в Києві після війн розвивати портову складову, щоб туди можна було заводити більші кораблі. Набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів», - сказав він.

Головко розповів, що саме тоді ми і втратили набережну, яка була людяною та чудовою, якою було приємно користуватися, не щоб займатися мореплавством, а щоб плавати чи відпочивати. За його словами, зараз з набережною нічого не відбувається, ми просто дивимось як зникає судноплавство, зникає річковий вокзал і тепер в нас немає і того, для чого вона створювалася.

«Є три найбільші проблеми набережної. Перша це те, що Подільська набережна недоступна через те, що там є Набережно-Хрещатицьке шосе, через яке не можна просто так перейти зручно і комфортно. Друга проблема - це те, що Подільська набережна неактивна, бо там немає ніякої інфраструктури. Третя важлива проблема - це чистота води в Дніпрі», - повідомив він.

Головко резюмував, що весь бруд з доріг - мастила, мікропластик - все це зливається в колектори і одразу виливається на Подільську набережну. Тому, за його словами, ці три проблеми найважливіші, які якщо вирішити, то ця набережна може стати набагато приємнішою, навіть якщо її не реконструювати повністю.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Павлової, що Майдан, на думку фахівців, став жертвою комерційних реконструкцій.

Також раніше Рак розповідав про проблему шалених заторів у Києві під час локдауну.