Сто років тому набережна Подолу була досить стандартною - це був просто берег, який використовувався як порт. Про це розповів співзасновник «Агентів Змін» і школи «Урбанина» Максим Головко ведучій Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

«Була проблема в тому, що Поділ постійно затоплювало і було потрібно в Києві після війн розвивати портову складову, щоб туди можна було заводити більші кораблі. Набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів», - сказав він.

Головко розповів, що саме тоді ми і втратили набережну, яка була людяною та чудовою, якою було приємно користуватися, не щоб займатися мореплавством, а щоб плавати чи відпочивати. За його словами, зараз з набережною нічого не відбувається, ми просто дивимось як зникає судноплавство, зникає річковий вокзал і тепер в нас немає і того, для чого вона створювалася.

«Є три найбільші проблеми набережної. Перша це те, що Подільська набережна недоступна через те, що там є Набережно-Хрещатицьке шосе, через яке не можна просто так перейти зручно і комфортно. Друга проблема - це те, що Подільська набережна неактивна, бо там немає ніякої інфраструктури. Третя важлива проблема - це чистота води в Дніпрі», - повідомив він.

Головко резюмував, що весь бруд з доріг - мастила, мікропластик - все це зливається в колектори і одразу виливається на Подільську набережну. Тому, за його словами, ці три проблеми найважливіші, які якщо вирішити, то ця набережна може стати набагато приємнішою, навіть якщо її не реконструювати повністю.

Популярні новини зараз

Потужний вибух на хімзаводі загрожує світу, спалахнуло все: нагадує Чорнобиль

Страва Олі Полякової довела до істерики Надю Мейхер на "МастерШеф. Селебріті": Ектор знайшов багато олії

Могилевська зі сльозами звернулася до покійного Чапкіса: "Спасибі за наше весілля"

Дзідзьо після розлучення втік до Львова заради легендарної акторки: "Це відповідально  i радісно"

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Павлової, що Майдан, на думку фахівців, став жертвою комерційних реконструкцій.

Також раніше Рак розповідав про проблему шалених заторів у Києві під час локдауну.