Сто років тому набережна Подолу була досить стандартною - це був просто берег, який використовувався як порт. Про це розповів співзасновник «Агентів Змін» і школи «Урбанина» Максим Головко ведучій Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.
«Була проблема в тому, що Поділ постійно затоплювало і було потрібно в Києві після війн розвивати портову складову, щоб туди можна було заводити більші кораблі. Набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів», - сказав він.
Головко розповів, що саме тоді ми і втратили набережну, яка була людяною та чудовою, якою було приємно користуватися, не щоб займатися мореплавством, а щоб плавати чи відпочивати. За його словами, зараз з набережною нічого не відбувається, ми просто дивимось як зникає судноплавство, зникає річковий вокзал і тепер в нас немає і того, для чого вона створювалася.
«Є три найбільші проблеми набережної. Перша це те, що Подільська набережна недоступна через те, що там є Набережно-Хрещатицьке шосе, через яке не можна просто так перейти зручно і комфортно. Друга проблема - це те, що Подільська набережна неактивна, бо там немає ніякої інфраструктури. Третя важлива проблема - це чистота води в Дніпрі», - повідомив він.
Головко резюмував, що весь бруд з доріг - мастила, мікропластик - все це зливається в колектори і одразу виливається на Подільську набережну. Тому, за його словами, ці три проблеми найважливіші, які якщо вирішити, то ця набережна може стати набагато приємнішою, навіть якщо її не реконструювати повністю.
В Україні змінять формат індексації пенсії: до чого готуватись
Ці 7 порушень стають підставою для розшуку ТЦК: перевірте чи є ви у списку
Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику
Пенсіонерам виплатять надбавки понад 600 гривень у липні: хто та як може отримати
Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Павлової, що Майдан, на думку фахівців, став жертвою комерційних реконструкцій.
Також раніше Рак розповідав про проблему шалених заторів у Києві під час локдауну.