До кінця осені вже можна буде проїхати від залізничного вокзалу до аеропорту Бориспіль на новому швидкісному транспорті. Натхненники проекту запевняють, що це стане відмінною альтернативою дорогим таксі і незручним маршруткам.
Однак точного розкладу рейсів ще немає, також невідомо, наскільки зручний транспорт буде для всіх бажаючих. Крім усього іншого, дорогий проект ризикує ніколи не окупитися, пишуть "Вести".
Не електричка, а рейковий автобус
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Радник голови Укравтодору Олександр Кава розповів, що їздити в Бориспіль буде зовсім не електричка, а польські рейкові автобуси.
"Це транспорт польського виробництва. Рейкові автобуси PESA моделі 620-м, які раніше експлуатувалися на Південній залізниці. Це не нові автобуси, їх зняли з рейсів. Вони будуть їздити окремо. Поїзд Pesa 620M розрахований на перевезення 169 пасажирів (91 з них на сидячих місцях)", - говорить Кава.
За словами прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, ціна на проїзд буде коштувати 80 грн, а час в дорозі складе 35 хвилин.
Маршрут електрички буде таким: Київ-Пасажирський — станція Видубичі — вокзал Дарниця, а кінцевий пункт — термінал D аеропорту Бориспіль. Була інформація, що рейковий автобус буде ходити кожні півгодини, але за словами Кави курсувати транспорт буде рідше.
"Кожні півгодини вони не зможуть курсувати. Інтервали будуть від 40 хвилин до години. Розкладу ще немає, але в нічний час навряд чи буде доцільно її запускати. Тим більше, вночі з Борисполя, як правило, літають тільки чартерні рейси", - говорить Кава.
Серед зручностей транспорту - відсутність пробок та близькість до терміналу після висадки.
Буде приносити збитки
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що вартість проекту склала близько 580 млн грн. Про те, коли проект зможе окупитися, в Кабміні так жодного разу не сказали. За словами Кави, ніяких маркетингових досліджень в Міністерстві не проводилося.
Кава розповів, що проект приречений бути збитковим.
"Велика частина пасажирів в Бориспіль їздить на особистому транспорті та таксі. Про окупність не думали. Цей проект точно ніколи не окупиться. Він буде генерувати збитки для Укрзалізниці. Якщо не буде окупності, то це іміджевий проект. Ініціатором був Гройсман", - говорить Кава.
Нагадаємо, Гройсман відчуває швидкісний поїзд з Києва до аеропорту "Бориспіль".
Як раніше повідомляв Знай.uа, у Росії знайшли "партнерів" Укрзалізниці".
Знай.uа повідомляв, що Укрзалізниця змусила пасажирів кидатися під колеса електрички.