У листопаді в столиці у тестовому режимі запустили електронний квиток у наземному комунальному транспорті, однак тестування його довелося призупинити через необхідність зв'язати наземний транспорт і метро. Також залишається відкритим питання щодо встановлення обладнання у маршрутках. Однак у приватних перевізників на цей рахунок свої "проти".
Про це пише "Сьогодні".
У КМДА повідомили, що уже в грудні 2018 пасажири зможуть оплатити проїзд у столичному наземному транспорті і метро електронними пластиковими картками та квитками з QR-кодом через валідатори.
Як розповіли у департаменті інформаційних технологій КМДА, зараз завершується тестування нової системи технічними фахівцями.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Фахівці перевіряють на комп'ютері, підключені всі валідатори, як на них впливають погодні умови. Це тест комплексної роботи системи, яка включає в себе не тільки валідатори, але і бортові комп'ютери водіїв", – зазначили представники столичної влади.
За словами пасажирів, на екранах валідаторів вже з'явилися нові повідомлення: "Піднесіть картку" і "закрита Система". Але електронні проїзні картки, поповнювані поїздками, і одноразові квитки з QR-кодом поки ще не продають.
Обіцяють розпочати продаж у найближчі тижні. Картки можна буде придбати в касах метро і "Київпастрансу", а також боксах на зупинках та у кондукторів.
Метро
Що стосується затримки запуску е-квитка, то, як пояснюють у КМДА, пов'язано це з тим, що необхідно пов'язати квитком воєдино як наземний транспорт, так і підземку. У метро е-квиток хочуть запустити одночасно з трамваями, тролейбусами і автобусами. Для цього на кожній станції буде переобладнано по одному турнікету (там, де платять банківськими картами з системою PayPass), а в подальшому таких турнікетів буде все більше.
Маршрутки
Що стосується приватних перевізників, вони мяко кажучи, не у захваті від цієї ідеї. Чому в маршрутках не хочуть встановити валідатори, тут у підприємців знайшлося сто аргументів проти одного.
Насамперед, проблема у тому, що система не дешевих. Якщо її встановлять, потрібно піднімати вартість проїзду, щоб окупити затрати. Крім того, у час пік скористатися новою системою оплати також буде не просто, оскільки, як відомо, маршрутки набиваються під зав'язку і пасажири просто фізичноне зможуть дотягнутися до валідатора.
Нагадаємо, пасажирам пояснили, як добитися компенсації, в разі, якщо експрес до Борисполя запізнився.
Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві на шляхопроводі пасажирська маршрутка врізалася в легковик.
Також Знай.ua писав про те, що українці вигадали "бюджетні" назви для станцій столичного метро.
Дивіться: Е-квиток в Ураїні. Переваги нової системи оплати