Київська влада ухвалила рішення відкласти перекриття і демонтаж аварійного Шулявського шляхопроводу на весну 2019 року, про що повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян у своєму інтерв'ю 044.ua.
Як розповів чиновник: "Ми трохи відстаємо від первинного графіка, він був скоректований... Затримка пов'язана з необхідністю замовлення металопрокату, оплата за який повинна була надійти з Митного експерименту, але на жаль… Роботи з демонтажу, за нашими розрахунками, триватимуть близько трьох місяців, після повного перекриття руху навесні, звичайно".
Епопея з ремонтом шляхопроводу почалася в 2017 році, коли київська влада оголосила про намір розпочати його реконструкцію, після часткового руйнування. Роботи планувалося з травня 2018 року, але після цього вони кілька разів відкладалися на потім.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
У червні 2018 року стало відомо про переможця тендеру на проведення реконструкції столичного Шулявського шляхопроводу – ним стала фірма ТОВ "Североукраинский будівельний альянс", власником якої є помічник народного депутата Максима Микитася.
Згідно проекту, підрядник повинен побудувати міст з новим поворотом з вулиці Довженка на проспект Перемоги і двома з'їздами з шляхопроводу на проспект Перемоги. У рамках реконструкції буде потрібно знести один з цехів заводу "Більшовик".
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що під Луцьком дорожники поклали асфальт прямо на сніг і лід. Місцеві жителі отетеріли від такого видовища і справедливо вважають, що з настанням потепління новенький асфальт втече разом з струмочками талого снігу.
Як повідомляв портал "Знай.uа": міністерство регіонального розвитку заявило про намір побудувати нові дороги, відповідно до оновлених стандартів. Як повідомляється, ширина смуг буде оптимізована на дорогах загального користування. На відміну від існуючої ширини зупиночної смуги в 2.5 м, нова буде набагато ширше, що підвищить безпеку їзди.
ТакожЗнай.uа" писав, що у Києві неподалік від метро Дарниця провалився міст, однак Укравтодор впритул цього не помічає. У ньому заявили, що зазначена інформація не відповідає дійсності. Українці плачуть від сміху.