У Києва з'явилася власна гастрономічна "візитна картка", яка, як очікується, повинна посунути навіть легендарну перепічку.
Для нової страви навіть обрали логотип, повідомляє департамент управління туризму та промоцій КМДА.
Новий продукт під назвою "KYIV PIE" («Київський пиріг») презентували громадськості ще 15 березня. Це невеликі пироги з різноманітними начинками, які повинні догодити людям з різними гастрономічними пристрастями. Далі шляхом голосування новому продукту вибирали логотип з п'яти запропонованих дизайнерами варіантів.
Вибір пропонувався між "Сонцем над Дніпром", "Старослов'янською в'яззю», "Об'єднанням сучасності і традицій», «Українським житом» і «Колосом».
За результатами голосування переміг варіант "Старослов'янська в'язь".
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
У переможному логотипі творці використовували стародавні символи» родючості і сили", якими жителі Київської Русі прикрашали предмети повсякденного побуту в якості оберегів.
Нагадаємо, раніше Киянин у метро натягнув кепку на протигаз - " Шах і мат, коронавірус!"
Як повідомляє портал «Знай.uа» У київському метро встановлюють турнікети в годину пік: шеф почекає
Також «Знай.uа" писав, що Перші побачення киян потрапили на карту метро: дізнайся себе