Одна з найбільших українських компаній з доставки поштових відправлень "Нова пошта", яка просто обожнює надсилати тисячам українців повідомлення на мобільні телефони з промокодами, продовжує давати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу українець розповів, як "Нова пошта" відправляє посилки на іншу адресу, а потім просить клієнтів сплатити зворотний шлях цих посилок.

Виявляється, що "Нова пошта" навідріз відмовляється платити за свої ж помилки. Компанія просто перекладає свою провину на клієнтів, які й так уже зачекалися на свої посилки.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.

Нова Пошта, фото Знай.uа

Популярні новини зараз

У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК

Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати

Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще

"Нова пошта пробиває чергове дно! Прийшов отримувати 3 посилки. Ще до моменту отримання посилок додаток надійшло повідомлення, що вони отримані (що за марення?). Дві з них забрав, а третю незважаючи на те, що вона (згідно з додатком) в відділенні – ні.

Мені сказали, що вона поїхала до іншого відділення помилково, і що, щоб отримати її назад, я маю сплатити 70грн", — поділився неприємною історією незадоволений українець.

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, вигадали цілу схему для перепродажу квитків "Укрзалізниці": як колектив перекупників заробляє на пасажирах.

Раніше повідомлялося, що трансгендерна жінка вимагає у колишнього повернути її яйця: "Зберігає в холодильнику".

Також, "Ощадбанк" залишив українця з діркою в кишені: "Наче тягне час".