Одна з найбільших українських компаній з доставки поштових відправлень "Нова пошта", яка просто обожнює надсилати тисячам українців повідомлення на мобільні телефони з промокодами, продовжує давати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу українець розповів, як "Нова пошта" відправляє посилки на іншу адресу, а потім просить клієнтів сплатити зворотний шлях цих посилок.
Виявляється, що "Нова пошта" навідріз відмовляється платити за свої ж помилки. Компанія просто перекладає свою провину на клієнтів, які й так уже зачекалися на свої посилки.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
Облави ТЦК: розкрили, як планують маршрути
Чоловіків знову кличуть до ТЦК: треба заново пройти процедури
Понад 11 000 гривень на дитину: в Україні почнуть виплачувати нову допомогу
За опалення платитимемо менше: українці отримали добрі новини про комуналку перед холодами
"Нова пошта пробиває чергове дно! Прийшов отримувати 3 посилки. Ще до моменту отримання посилок додаток надійшло повідомлення, що вони отримані (що за марення?). Дві з них забрав, а третю незважаючи на те, що вона (згідно з додатком) в відділенні – ні.
Мені сказали, що вона поїхала до іншого відділення помилково, і що, щоб отримати її назад, я маю сплатити 70грн", — поділився неприємною історією незадоволений українець.
Нагадаємо, вигадали цілу схему для перепродажу квитків "Укрзалізниці": як колектив перекупників заробляє на пасажирах.
Раніше повідомлялося, що трансгендерна жінка вимагає у колишнього повернути її яйця: "Зберігає в холодильнику".
Також, "Ощадбанк" залишив українця з діркою в кишені: "Наче тягне час".